״הפרד ומשול״

קידום ממומן שיעזור לכם להשתלט על השוק בצעדים ברורים, קלים ומהירים. באמצעות השיטה תוכלו לייצר:

בואו לשמוע איך זה עובד >

כל הקלפים פתוחים - ללא התחייבות

*שיחה אחת - ערך פוטנציאלי של מאות אלפי שקלים!

דקה לפני שמתחילים לתפור לכם חליפה שיווקית - חשוב שתדעו...

קידום ממומן הוא מגבר - לא קסם!

הוא לא יפתור בעיות בעסק, לא יכסה על שירות בינוני, ובטח שלא יגרום ללקוח לקנות הצעה שהוא לא מבין או לא רוצה. עסק שירצה להיכנס לקידום ממומן אבל אין לו בידול ברור, הצעה חזקה או קהל רעב – פשוט יתרסק מהר. כי במקום לטעות בקטן, הוא יטעה בגדול ובמהירות. אבל… אם העסק בנוי נכון, עם הצעה שמדברת בול לקהל הנכון – קידום ממומן יכול להיות הדלק שיטיס אותו קדימה.

באמצעות השיטה שפיתחנו, אנחנו יודעים לזהות בדיוק:

איפה העסק שלכם נמצא

לא כל עסק בנוי לקידום ממומן - ואם אתם במצב הזה תהיו מוכנים לשמוע אמת קשה. עם זאת לא נשאיר אתכם ככה, אנחנו נדאג להכין אתכם בצורה הטובה ביותר למהלכי קידום אגרסיביים.

מי קהל היעד המדויק לכם

90% טועים בחלק הזה וחושבים שהם צריכים לפנות לכולם. שאר ה 10% קוטפים את הפירות הבשלים ומייצרים הכנסות שגורמות למתחרים לשאול - ״איך הם עושים את זה?״

מה הבעיה בהצעה שלכם

ולא, הצעה זה לא ״ייעוץ משכנתא״ / ״אימונים אישיים״ / ״ניתוח אף״ - הצעה היא הרבה מעבר לזה. הצעה נכונה תגרום לקהל הנכון להגיד - ״זה בדיוק מה שחיפשתי עד היום״

ככה שהפרסום הממומן לא רק יעבוד, אלא יהפוך לכלי צמיחה שמכניס לידים חמים, סגירות קלות, והכנסה יציבה לאורך זמן.

טוֹב מַרְאֵה עֵינַיִם מדיבורים באוויר.

הנה התוצאות של חלק מהעסקים עליהם יישמנו את השיטה

נישה: לימודים והשכלה.

אחוז המרה של דף הנחיתה - 11.21%
אחוז ההמרה מליד לסגירה - 14%
החזר על השקעה ממוצע - 8.9

נישה: תיירות יוקרה.

אחוז המרה של דף הנחיתה - 6.82%
אחוז ההמרה מליד לסגירה - 18.5%
החזר על השקעה ממוצע - 14.5

נישה: ניתוחים פלסטיים.

אחוז המרה של דף הנחיתה - 15%
אחוז ההמרה מליד לסגירה - 5%
החזר על השקעה ממוצע - 12.5

״אוקיי, פיצחתם את ההצעה, הצלחתם לתקן את מה ששבור לי בעסק, מה השלבים הבאים?״

שמחים ששאלתם וכמו תמיד - אנחנו מתחייבים לשקיפות!
לכן, אלו הצעדים שנעשה מיד לאחר מכן:

הבנת המספרים הראשוניים

לפני שיוצאים לקרב על השליטה בשוק, חשוב שנבנה כו תוכנית ואסטרטגיה להגיע לשם. בשביל לבנות את האסטרטגיה בצורה הטובה ביותר, נצטרך להבין את המספרים של העסק. מה מחיר המוצר או השירות, מה שולי הרווח שלו, מה אחוזי הסגירה, מה העלות לליד אליה אנחנו שואפים, כמה עסקאות נרצה לסגור והרשימה עוד ארוכה…

תפירת אסטרטגיה מנצחת

בעולם הקידום הממומן, התכנון המקדים יכול להיות קריטי וחשוב יותר משלב ביצוע הקידום עצמו. באמצעות תכנון מקדים אנחנו נדע מה המטרות אליהן אנחנו שואפים, תוך כמה זמן נגיע אליהן וכמה כסף נצטרך להשקיע עד לאותה נקודה. בלי מפת דרכים, לעולם לא נוכל להגיע ליעד.

הכיבוש מתחיל - אבל בקטע טוב!

אחרי שסיימנו את האסטרטגיה שלנו ואנחנו מוכנים להתחיל לכבוש את השוק, אנחנו בונים את הקמפיינים בפלטפורמות המתאימות, מייצרים דוחות מתקדמים לקבלת מידע על תוצאות הקידום בזמן אמת ומתחילים לאסוף את הפניות אחת אחרי השניה.

מנתחים, משפרים, מססטמים, מרוויחים - ועוברים לשוק הבא

אחרי ששיפרנו את הקמפיינים, הגענו למספרים שהגדרנו לעצמנו בבניית האסטרטגיה, ודאגנו לקמפיינים & מכירות & שירות לעבוד בצורה סיסטמית, אנחנו מוכנים לכבוש את השוק הבא מקהל היעד שלנו.

הפלטפורמות בהן אנחנו מתמחים!