אם רציתם לדעת מי אנחנו…

ברוכים הבאים לעמוד אודות

ABOUT US

העמוד שכולם בטוחים שאף אחד לא קורא, עם זאת - הנה אתם כאן 🙂
אם כבר הגעתם, בואו נכיר:

Mr.digitailor, נולדה מתוך הבנה פשוטה:

שיווק זה לא קסם, זה לא טריק, וזה בטח לא משהו שמתחיל ונגמר במודעה יפה.

שיווק אמיתי הוא תהליך עמוק, אסטרטגי, שכולל לא רק את פרסום העסק – אלא את ההתבוננות הכי חדה שיש עליו. על מי אתם, מה אתם שווים, איך אתם נתפסים, ואיך לעזאזל גורמים לעסק שלכם להפוך לבלתי נשכח.

אנחנו לא עוד משרד שמוכר "שירותי פרסום".

אנחנו אנשים שאומרים את מה שלא נעים לשמוע (וברוב הפעמים, יש הרבה דברים כאלה):  אם העסק שלכם תקוע, יש לזה סיבה. אם יש לכם אסרטיביות של נמלה בסרטונים שלכם – אנחנו הראשונים שנגיד לכם את זה. אם ההצעה שלכם חלשה – נדרוש לשנות אותה. אנחנו לא פה כדי לרצות. אנחנו פה כדי לנצח.

אנחנו בוחרים את הלקוחות שלנו בפינצטה. רק מי שמוכן לשמוע את האמת, גם כשהיא צורבת. רק מי שמוכן להבין שהדרך שהוא עשה עד עכשיו – לא תביא אותו למקום שהוא שואף להגיע אליו. כי שינוי קורה רק אחרי שמבינים שהגיע הזמן לעשות דברים אחרת.

כשהשיווק שלנו פוגש עסק בנוי כמו שצריך, עם נכונות אמיתית לצמוח – אנחנו לא רק מקפיצים לו את המספרים. אנחנו נכנסים מתחת למכסה מנוע: שיווק, מכירות, שירות לקוחות, מוצר, הצעה – הכול מקבל טיפול עומק. כי רק ככה נבנה עסק חזק, יציב, ורווחי לאורך זמן.

ובניגוד למה שהתרגלתם – אצלנו מדברים עם בני אדם. לא עם "קמפיינר", לא עם "איש PPC" ולא עם צ'אט בוט. תקבלו ליווי אמיתי, בגובה העיניים, עם מי שבאמת אכפת לו מהתוצאה.

מי אני?

סער אדרי, פשוט.

ולא, אני לא עוד גורו של שיווק.

נכנסתי לעולם הזה בכלל בשביל ללמוד לשווק עסק משלי. וכמו שזה קורה לפעמים – גיליתי שאני טוב בזה. כל כך טוב, שכשעוד הייתי שכיר, ההכנסות מהלקוחות הפרטיים שלי תוך 3 חודשים עקפו פי שתיים את המשכורת. אז אמרתי לעצמי: פאק איט. הגיע הזמן להפסיק לעבוד על החלום של אחרים – ולהתחיל לעבוד על שלי.

מאז עזרתי למאות עסקים לצמוח, לגדול ולפצח את מה שהחזיק אותם במקום. אבל אני אגיד לכם את האמת שאף איש שיווק אחר לא יגיד לכם: אנחנו לא יודעים כלום. אין שום דרך לנבא מה יעבוד. אין שום טריק סודי. רק ניסיון, הבנה עמוקה של בני אדם, והרבה מאוד רצון להתלכלך ולנסות עד שמוצאים את מה שעובד.

אחד הלקוחות הראשונים שלי היה ירין שחף – בית ספר לאיפור. ליוויתי אותו במשך 3 שנים. ואז הוא עזב. למה? כי בנינו תשתית שיווקית כל כך מדויקת, שהכול פשוט המשיך לעבוד לבד. זה כאב, אבל זו גם הייתה ההוכחה הכי טובה לזה שאני עושה את מה שאני עושה – נכון.

אני אולי בן 30, אבל עם ראש של בן 60. לא תמצאו אותי במסיבות, אלכוהול לא מדבר אליי, והתחביב האהוב עליי הוא לפצח אסטרטגיות שיווק. אני אולי נראה ערס, אבל הנשק היחיד שלי הוא המקלדת.

קוראים לי סער, ויש לי בעיה – אני לוקח את העסקים של הלקוחות שלי יותר מדי ללב. לפעמים זה עולה לי בבריאות. אבל לרוב, זה פשוט מעלה להם את ההכנסות.

עכשיו אחרי שאנחנו מכירים

מה תרצו לעשות לעשות מכאן?